Transport i floty

Jeśli silnik jest sercem maszyny, olej silnikowy jest jej siłą napędową. Jeśli chodzi o właścicieli i operatorów flot, inżynierowie ds. Smarowania rozumieją, że sukces zależy od terminowego zakończenia pracy przy minimalnych kosztach. Długa żywotność silnika i wydajna, ekonomiczna praca mają kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu.

W przypadku pojazdów, od samochodów osobowych i motocykli po samochody dostawcze, samochody dostawcze i duże platformy do transportu długodystansowego, produkty LE do transportu i floty przekraczają specyfikacje producentów. Odgrywają cenną rolę, zapewniając dłuższą żywotność sprzętu, mniej przestojów, wydajność w każdych warunkach pogodowych i lepszą oszczędność paliwa. Ponieważ oleje silnikowe są zaprojektowane specjalnie do przedłużania okresów między wymianami, mogą bezpiecznie wydłużyć okresy między wymianami, gdy są używane w połączeniu z naszym programem analizy oleju Xamine ™. Zużywa się mniej oleju i potrzeba mniej pracy, aby wymienić olej, co skutkuje niższymi kosztami i mniejszym wpływem na środowisko.

Dzięki naszym olejom silnikowym, płynom przekładniowym i dodatkom paliwowym do silników benzynowych i wysokoprężnych, LE rutynowo zapewnia właścicielom pojazdów i operatorom wiele korzyści w zakresie oszczędności kosztów.

Niezawodne rozwiązania dla olejów silnikowych

LE zaleca dbanie o olej silnikowy za pomocą naszego programu analizy oleju Xamine ™. Jako narzędzie konserwacji zapobiegawczej, Xamine ™ pomaga chronić silniki przed katastrofami drogowymi, diagnozując potencjalne problemy, zanim one wystąpią, zapewniając niezawodną i niezawodną obsługę silnika. Inne polecane przez nas rozwiązania niezawodnościowe LE to:

  • Filtrowanie
  • Jednorazowe odpowietrzniki (do pojemników magazynowych i / lub do użytku na pokładzie)
  • Automatyczne systemy smarowania

Oleje silnikowe, płyny przekładniowe i suplementy paliwa dla optymalnej wydajności

Lubrication Engineers oferuje pełną gamę olejów silnikowych, płynów przekładniowych i dodatków paliwowych, które zapewniają optymalne działanie we wszystkich zastosowaniach pojazdów. Oleje silnikowe zawierają w 100% oleje syntetyczne oraz mieszanki syntetyczno-parafinowe. Cała linia produktów transportowych i flotowych obejmuje:

Oleje silnikowe

  • Olej silnikowy Monolec Ultra® (8800) – do samochodów osobowych i ciężarowych (15W-40, CJ4, heavy duty, gas & diesel)
  • Olej silnikowy Monolec® Ultra-Blend (8130) – do samochodów osobowych i ciężarowych (10W-30, CJ4, heavy duty, all weather, gas & diesel)
  • Olej silnikowy Monolec® GFS (8430, 8440 i 8450) – do drogowych, terenowych i morskich silników wysokoprężnych (20 W, 30 W, 40 W i 50 W, zwykły, przedłużony spust)
  • Olej silnikowy Monolec® (8820) – do samochodów ciężarowych i motocykli (20W-50, ciężki, długi okres spustowy, olej napędowy i gaz)
  • Olej Monolec® Ultra RDE (8900) – do kolejowych silników wysokoprężnych (duże obciążenia, długi okres spustu)

Płyny przekładniowe

  • Monolec® Syn Multi-Vehicle ATF (1150) – do samochodów osobowych i ciężarowych (wszechstronny, wysokowydajny, w pełni syntetyczny produkt odpowiedni do normalnego i ciężkiego użytkowania)
  • Dexron® VI ATF (1136) – do samochodów osobowych (płyn na bazie syntetycznej do stosowania jako płyn do automatycznych skrzyń biegów w samochodach z automatyczną skrzynią biegów i skrzynią biegów, w układach wspomagania kierownicy i pompach hydraulicznych)
  • Almasol® Pure Mineral Gear Lubricant SAE 90 (401) – do ciężkich samochodów ciężarowych (najwyższy poziom redukcji zużycia możliwy bez dodatków EP. API GL-1)
  • Płyn Monolec® Power Fluid (7500) – do traktorów, autobusów i spycharek (wytrzymały, bardzo wszechstronny, zaprojektowany, aby sprostać nietypowym potrzebom eksploatacyjnym większości kombinowanych układów hydrauliczno-hydraulicznych (mokre hamulce) i skrzyń biegów)
  • Płyn do przenoszenia napędu (CAT TO-4) (7510, 7530 i 7550) – do ciężkich samochodów ciężarowych (wysokowydajny płyn do przenoszenia napędu do stosowania w przekładniach, przekładniach głównych i mokrych hamulcach)

Dodatki paliwowe

  • Dodatek chemiczny L-X® Heavy-Duty (2300) – do silników benzynowych
  • Polepszacz oleju napędowego Full Torque ™ (2411 i 2421) – do silników wysokoprężnych

Smary dla przemysłu samochodowego

Oferujemy kilka dodatkowych opcji smarów przemysłowych do transportu samochodowego.

W przypadku mechanizmów różnicowych LE zaleca:

  • Przemysłowy olej przekładniowy Duolec® (1604, 1605 i 1606)
  • Smar przekładniowy Monolec® (703 i 704)
  • Olej przekładniowy Monolec® Syn (9919 i 9923)

W przypadku podwozia i łożysk, łożysk kół, sworzni i przegubów krzyżakowych LE zaleca:

  • Środek smarny Monolec® Multiplex (4622)
  • Środek smarny Almagard® Vari-Purpose Lubricant (3751 i 3752)
  • Środek smarny przemysłowy Almaplex® (1275)

W przypadku siodeł LE zaleca:

  • Środek smarny Almagard® Vari-Purpose Lubricant (3752)
  • Pyroshield® Syn Open Gear Grease (5182)

Pełen serwis w zakresie transportu i smarowania floty

Inżynierowie ds. Smarowania mogą być Twoim partnerem w zakresie niezawodności smarowania, spełniającym wszystkie Twoje potrzeby związane z transportem i flotą. Oprócz produktów do silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym automatycznej i ręcznej skrzyni biegów, nasze rozwiązania w zakresie niezawodności obejmują konsultacje i serwis na miejscu – w tym analizę kosztów i korzyści – a także ocenę niezawodności sprzętu, edukację i szkolenia w zakresie smarowania i nie tylko. Aby dowiedzieć się, w jaki sposób możemy zaspokoić potrzeby związane z olejem silnikowym i innymi potrzebami floty, skontaktuj się z nami już dziś.