Przemysłowa obróbka paliwa pomaga poprawić osiągi silnika
Przy wysokich kosztach paliwa i potrzebie osiągnięcia każdego ostatniego kilometra osiągów naszych silników, kondycjonery paliwa LE są prostym rozwiązaniem poprawiającym osiągi silnika i zmniejszającym zużycie paliwa. Te preparaty do benzyny i oleju napędowego zostały opracowane do użytku w ciężkich zastosowaniach floty przemysłowej. Niezależnie od tego, czy obsługujesz ciężarówki, autobusy, pojazdy rolnicze, sprzęt budowlany, silniki okrętowe, czy nawet kosiarki i piły łańcuchowe, nasze środki do obróbki paliwa pomogą Ci zmaksymalizować wydajność silnika i zaoszczędzić na kosztach paliwa, dzięki czemu będziesz bardziej ekologiczny w tym procesie.
Wzmocniony cetanem Full Torque utrzymuje wtryskiwacze w czystości
Jeśli podobał Ci się nasz stary środek do oczyszczania oleju napędowego BTU +, naprawdę polubisz nasze nowe, wysokowydajne ulepszacze do oleju napędowego o pełnym momencie obrotowym. Testowany w terenie przez kilka miesięcy na lodowych drogach Alaski, Full Torque okazał się cennym atutem dla operatorów silników wysokoprężnych długodystansowych, walczących o utrzymanie ciężarówek na drogach pomimo trudnych warunków.
Full Torque to wzbogacona cetanem, zawierająca detergenty formuła dodatku do paliwa, która zwiększa moc, poprawia oszczędność paliwa, zmniejsza emisje i zapewnia płynniejsze działanie przez cały rok w silnikach wysokoprężnych. Wzmacniacz cetanowy Full Torque zwiększa liczbę cetanową paliwa do trzech liczb, co skutkuje krótszym czasem zapłonu, większą mocą, łatwiejszymi rozruchami i mniejszym dymem podczas rozruchu. Ten ciężko działający dodatek do oleju napędowego zawiera również specjalne detergenty, które utrzymują układy wtryskowe w czystości i działają z maksymalną wydajnością, a także składniki chroniące przed zużyciem, wodą i korozją. Full Torque został opracowany do pracy z dzisiejszymi biopaliwami, paliwami do silników wysokoprężnych o ultra niskiej zawartości siarki (ULSD) i odnawialnymi olejami napędowymi. Współpracuje również z dzisiejszymi wysokociśnieniowymi układami Common Rail.