Tym razem prezentacja dodatku Duolec®, który jest obecny wyłącznie w produktach Lubrication Engineers.

Korzyści wynikające ze stosowania DUOLEC®:

  • Zaprojektowany specjalnie do stosowania w olejach przekładniowych LE
  • Zapewnia dwuwarstwową ochronę przed zużyciem i ekstremalnymi naciskami
  • Aktywuje się stopniowo, wraz ze wzrostem obciążenia i temperatury
  • Tworzy stałą warstwę ochronną na powierzchniach metalowych
  • Poprawia wytrzymałość filmu olejowego
  • Zmniejsza tarcie i zapobiega zużyciu powierzchni
  • Nie osadza się ani nie wytrąca z zawiesiny i nie jest usuwany przez filtry
  • Działa synergistycznie, poprawiając właściwości użytkowe pozostałych komponentów

W jakich grupach produktowych znajdziesz DUOLEC®:

Olej przekładniowy przemysłowy Duolec (1601-1610, 1302, 1304) to wysokowydajny olej przekładniowy do zastosowań przemysłowych, o klasach lepkości ISO od ISO VG 46 do 1500.

Zaprojektowany do stosowania we wszystkich typach przekładni i łożysk przemysłowych wymagających termicznie stabilnego smaru o właściwościach przeciwzużyciowych i odpornych na ekstremalne ciśnienia, zachowuje swoje właściwości nawet po filtracji.

Dlaczego warto wybrać Duolec LE w swojej produkcji?

dodatek Duolec 1601

Smar Pyroshield Syn Open Gear Grease to wysokowydajny syntetyczny smar opracowany do dużych, nieosłoniętych przekładni otwartych stosowanych w przemyśle wydobywczym, przetwórstwie minerałów i przemyśle cementowym, a także do innych zastosowań w trudnych warunkach, wymagających smaru o doskonałej ochronie przed zużyciem, wyjątkowej nośności, znakomitej przyczepności i łatwości aplikacji w różnych temperaturach. Sprawdza się również w zastosowaniach, w których przekładnie osiągają wysokie temperatury w punkcie styku, przekraczające 327ºC.

Dodatek Duolec 5182

Syntetyczny olej przekładniowy Duolec® Syn Gear Lubricant został opracowany na bazie w 100% syntetycznego płynu bazowego, co zapewnia doskonałe właściwości w wysokich i niskich temperaturach. Syntetyczny płyn bazowy zapewnia również stabilność oksydacyjną, co przekłada się na długą żywotność smaru i ograniczenie kosztownych wymian oleju.

Olej przekładniowy Duolec® PAG firmy LE (9705-9707) to olej przekładniowy na bazie poliglikolu alkilenowego (PAG), specjalnie opracowany w celu zapewnienia najwyższej odporności na korozję, ochrony przed zużyciem i stabilności termicznej. Środki smarne na bazie poliglikolu alkilenowego (PAG) to syntetyczne formulacje znane z wysokiego wskaźnika lepkości, właściwości EP (ekstremalnego ciśnienia) oraz zdolności do pracy w ekstremalnych temperaturach. Oprócz bazy PAG, formuła ta zawiera Duolec®, opatentowany przez LE dodatek o podwójnym działaniu, zapewniający zarówno redukcję zużycia, jak i ochronę przed ekstremalnym ciśnieniem.

Szukasz oszczędności w swoim procesie produkcyjnym?

Już teraz skontaktuj się z nami: biuro@bamex.com.pl, lub telefonicznie, a doradca Bamex Sp. z o. o. dobierze dla Ciebie idealne rozwiązanie w dziedzinie środków smarnych Lubrication Engineers.

Pamiętaj, że nasze porady i fachowa wiedza nic Cię nie kosztują, a mogą przynieść potencjalnie bardzo duże oszczędności w Twojej Firmie.