Jak zmieniając tylko jeden czynnik w swoim procesie produkcyjnym na Pyroshield od LE, możesz wyeliminować ubytki oleju aż o 86% oraz spektakularnie zmniejszyć wydatki operacyjne na smarowanie w swoim zakładzie pracy.
PROFIL KLIENTA
Kolejna historia niesamowicie zadowolonego klienta, który dzięki zmianie obecnie stosowanego środka smarnego klasy przemysłowej w swojej podziemnej kopalni złota.
- zredukował roczne zużycie smaru w procesie wydobywczym o 86% przy zachowaniu tego samego wolumenu produkcyjnego,
- całkowicie wyeliminował problem zatykających się dysz,
- obniżył temperaturę pracy przekładni zębatych o 13%.
- zredukował koszty utylizacji przepracowanego oleju,
- podniósł jakość pracy i zminimalizowano ryzyko wypadku,
Canada Gold Mine 2 · Ontario, Canada to podziemna kopalnia złota w Ontario w Kanadzie jest klientem LE od 2020 roku.
Kopalnia dysponuje młynem kulowym o wymiarach 10×19 stóp z napędem o mocy 800 kW i kołem zębatym (o średnicy 16 stóp i szerokości czoła 22,6 cala).
PROBLEM KLIENTA
Stosując konkurencyjny smar do przekładni otwartych na bazie asfaltu, przeznaczony specjalnie do zastosowań górniczych, w przekładni głównej młyna kulowego, klient borykał się:
-z nadmiernym zużyciem,
-problemami z utrzymaniem porządku,
-zatykaniem dyszy,
-gromadzeniem się produktu.
Zużycie smaru asfaltowego wynosiło około 20 beczek po 180 kg rocznie.
ROZWIĄZANIE LE OFEROWANE PRZEZ BAMEX
Konsultant Lubrication Engineers of Canada polecił środek smarny Pyroshield® Syn XHvy Open Gear Lubricant (9011) ze względu na jego udokumentowane właściwości w podobnych zastosowaniach, jak: redukcję zużycia, problem z utrzymaniem porządku, a także eliminacja niebezpiecznych odpadów. Pyroshield 9011 to syntetyczny płyn o wysokiej wytrzymałości, opracowany z myślą o zapewnieniu doskonałej ochrony w zastosowaniach wymagających dużych obciążeń i udarów (EP), takich jak: duże, osłonięte przekładnie otwarte stosowane w górnictwie. Środek nie zawiera asfaltu lecz mieszankę Almasol®, która jest dodatkiem zmniejszającym zużycie firmy LE, oraz unikalną kombinację dodatków uszlachetniających do ekstremalnych ciśnień. Nie zawiera ołowiu i można go utylizować jak każdy inny nieszkodliwy olej naftowy.
Klient dokonał zalecanej zmiany środka smarnego w październiku 2020 roku.



OSZCZĘDNOŚCI I KORZYŚCI DLA KLIENTA:
- zredukowano roczne zużycie smaru w procesie wydobywczym o 86% przy zachowaniu tego samego wolumenu produkcyjnego,
- całkowicie wyeliminowano problem zatykających się dysz,
- obniżono temperaturę pracy przekładni zębatych o 13%.
- zredukowano koszty utylizacji przepracowanego oleju,
- podniesiono jakość pracy i zminimalizowano ryzyko wypadku,
Szukasz oszczędności w swoim procesie produkcyjnym?
Już teraz skontaktuj się z nami: biuro@bamex.com.pl, lub telefonicznie, a doradca Bamex Sp. z o. o. dobierze dla Ciebie idealne rozwiązanie w dziedzinie środków smarnych Lubrication Engineers.
Pamiętaj, że nasze porady i fachowa wiedza nic Cię nie kosztują, a mogą przynieść potencjalnie bardzo duże oszczędności w Twojej
Środki smarne dostępne w bamex.com.pl