? ??
Wielu klientów w branży smarów do lin stalowych, takich jak: brukarstwo, piasek i żwir, przetwórcy buraków cukrowych, budowa dróg, elektryczne usługi kooperacyjne i wszelkiego rodzaju operacje górnicze – skorzystało z zastosowania LE 2001 MONOLEC, jako smar do łańcuchów i olej penetrujący.

??
Brukowanie — operatorzy rozściełaczy, tacy jak LE 2001, ze względu na jego zdolność do smarowania napędów łańcuchowych walców rozściełacza i gorących instalacji.
?Jest to smar typu penetrującego, zapewniający doskonałą nośność i odporność na korozję.
?Zawiera rozpuszczalnik naftowy w celu zwiększenia penetracji do rdzenia.
?LE 2001 zawiera MONOLEC – wyjątkowy dodatek LE, zmniejszający zużycie.

??
Piasek i żwir — załogi kruszące, szczególnie takie jak LE 2001 dla łańcuchów w kruszarkach szczękowych.

??
Przetwórca buraków cukrowych — używa dużych stertowników do buraków, z napędem łańcuchowym do układania buraków w stos (do transportu). 
?Duże łańcuchy na tych maszynach są narażone na działanie żywiołów.
?Ponadto, błoto zawsze stanowi potencjalny problem, ponieważ zrzuca system przenośników na  łańcuchy. 
?LE 2001 szybko wnika w szpilkę i nie wyciska się jak inne produkty. 
?Ta penetracja zapobiega również tworzeniu się lepkiej powierzchni produktu, do której może przylgnąć błoto. Operatorzy uważają, że pomaga to wydłużyć żywotność łańcucha. 
?LE 2001 jest również dostępny w puszkach aerozolowych lub może być aplikowany za pomocą opryskiwaczy z dyszami rozpuszczalnikowymi.

??
Budownictwo drogowe — brygady budujące mosty, takie jak LE 2001 dla dźwigów. 
?Posiada zdolność smarowania łańcuchów, a zwłaszcza lin stalowych.
?Zazwyczaj jedyna szansa na nasmarowanie liny stalowej na dźwigach, występuje późną jesienią lub zimą. 
?Zdolność produktu do penetracji, zapewnia operatorowi doskonałe korzyści w zakresie zapobiegania rdzewieniu. Drastycznie zmniejsza się również fretting liny.

??
Spółdzielnia elektryczna — zazwyczaj obsługują wózki biegunowe wyposażone w napędy łańcuchowe.
? Praca jest brudna i LE 2001 nie odkłada się na łańcuchu, ale wnika w sworzeń.
?Pozwala to na zachowanie wysokiej wytrzymałości filmu olejowego w sworzniu; utrzymywanie zanieczyszczeń – takich, jak m.in: kurz, brud, woda z dala od łańcucha.

??
Górnictwo — LE 2001, to doskonały smar do lin wyciągowych i smar do łańcuchów wózków widłowych. 
Z LE 2001 korzystają również huty kopalniane.

???
Zalety smaru do lin stalowych LE 2001 MONOLEC®:

– lepiej penetruje
– dostarcza olej EP do sworznia, co znacznie zmniejsza zużycie i fretting liny
– samooczyszczanie — nagromadzenie jest zmniejszone, dzięki możliwościom penetracji produktu oraz faktowi, że ponowne nałożenie – odcina potencjalne gromadzenie się produktu lub inne zanieczyszczenia, które mogą przyczepiać się do łańcucha
– doskonały środek zapobiegający rdzewieniu