? Możesz na nas polegać – rozwiązania w różnych firmach ?

Poniżej przykłady firm, które doświadczyły korzyści płynące ze współpracy z ekspertem w zakresie wykazywanych potrzeb smarowania. 

? Przetwórstwo mleczarskie

??Zakład przetwórstwa mleczarskiego w Teksasie, doświadczył zanieczyszczenia smaru podczas procesu uzupełniania.
↪Otwarte wiadra i butelki, używane w transporcie ropy do jednostek, narażały ją na zanieczyszczenie. Te pojemniki prowadziły też do mieszania oleju, co skracało okresy między wymianami. 
↪Konsultant ds. smarowania, który znał zakład i wyzwania, zarekomendował pojemniki Oil Safe z kolorowymi pokrywkami i etykietami. 
↪Zaledwie kilka miesięcy oszczędności (środków smarnych), zajęło odzyskanie poniesionych kosztów, wynikających z wprowadzenia pojemników. Oszczędności rosły, gdyż zakład czerpał korzyści z eliminacji problemów, związanych z zanieczyszczeniem i mieszaniem.

??W Montanie, inny przetwórca produktów mleczarskich chciał współpracować z jednym dostawcą i skonsolidować swoje zapasy produktów, przy zachowaniu zgodności ze specyfikacjami OEM.
↪ Ich konsultant ds. smarowania zalecił ankietę dotyczącą smarowani, by dostosować się do harmonogramu zakładu.
↪ Zajął się nią podczas zaplanowanej konserwacji każdej maszyny, zwracając uwagę na wymagania produktowe każdej z nich.
↪Wypełnienie ankiety zajęło rok, pod koniec którego przetwórca przekształcił się w jednego dostawcę środków smarnych, eliminując z zapasów pięć produktów.

?Przetwórstwo wołowiny

✔✔Kierownik konserwacji zakładu przetwórstwa wołowiny w stanie Georgia, wyznaczył dla zakładu trzy cele: 
◊zbudować profesjonalne pomieszczenie do przechowywania smarów,
◊zmniejszyć zanieczyszczenie
◊i kontrolować zapasy. 

Pomieszczenie wymagało uporządkowania, by spełnić standardy niezbędne do zawarcia ważnego kontraktu. 
↪O pomoc zwrócił się do konsultanta ds. smarowania, który reprezentował jednego z jego dostawców. Tenże zbadał smary i mógł skonsolidować je z 20 do 11. Przedstawił też rozwiązania niezawodnościowe, w tym Tote-A-Lube i oznaczone kolorami produkty Oil Safe. 
↪Po wdrożeniu, planista zakładu nie miał już zapytań, jakie smary trafiają do konkretnych urządzeń. 
↪Po osiągnięciu celów, kierownik ds. konserwacji kontynuował współpracę z konsultantem w zakresie analizy oleju i  stosowania produktów zapewniających niezawodność.

?Piekarstwo

✔✔Inżynier w zakładzie piekarniczym w USA, postawił sobie za cel budowę programu konserwacji, skoncentrowanego na niezawodności.
↪Zwrócił się do konsultanta ds. smarowania, który w pierwszej kolejności miał sprawdzić stan wyjściowy, wykonując analizę oleju LEAP sprzętu krytycznego. 
↪Tenże zalecił systemy przechowywania i dozowania Tote-A-Lube® oraz pojemniki transferowe Oil Safe®, aby wesprzeć techników konserwacyjnych w przechowywaniu i dozowaniu smarów w zakładzie.